• LATEST NEWS
  • EVENTS
  • BLOG
  • ABOUT US
    • ABOUT ITSMF HELLAS
    • BOARD MEMBERS
    • EMAIL SERVICE
  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
  • JOIN US
avoir
Avoir
  • LATEST NEWS
  • EVENTS
  • BLOG
  • ABOUT US
    • ABOUT ITSMF HELLAS
    • BOARD MEMBERS
    • EMAIL SERVICE
  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
  • JOIN US

Γενικές Πληροφορίες

To IT Service Management Forum Ελλάδος (itSMF Hellas) ιδρύθηκε το 2006, με την επωνυμία “ΕΛΛΗΝΙΚΟ FORUM ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ”. Πρωταρχικός σκοπός του φορέα είναι η προώθηση της επιμόρφωσης των μελών του για τη βελτίωση και ανάπτυξη των ικανοτήτων τους σχετικά τα ζητήματα στο χώρο της Διαχείρισης Υπηρεσιών Πληροφορικής.

Στόχοι

Ενδεικτικά, οι στόχοι του itSMF Hellas είναι:

  • Η ανάπτυξη, προώθηση και η ενθάρρυνση της χρήσης των βέλτιστων πρακτικών για τη Διαχείριση Υπηρεσιών Πληροφορικής (ΔΥΠ).
  • Η έμπνευση υψηλού επαγγελματισμού στους ανθρώπους που ασχολούνται με τη Διαχείριση Υπηρεσιών Πληροφορικής.
  • Η δημιουργία ενός φόρουμ διακίνησης ιδεών για την ανταλλαγή πληροφοριών και εμπειρίας.
  • Η αρωγή σε επίπεδο βασικών γνώσεων προς όλους τους επαγγελματίες της Πληροφορικής με την υποστήριξη ανοικτών αδιάβλητων μη κερδοσκοπικών και ευρέως αποδεκτών συστημάτων κατάρτισης και διαδικασιών πιστοποίησης.
  • Η ανάπτυξη συνεργασίας με φορείς που συμμερίζονται το ενδιαφέρον για τη Διαχείριση Υπηρεσιών Πληροφορικής.
  • Η βοήθεια προς τα μέλη του για την ανάπτυξη και βελτίωση της απόδοσής τους.
  • Η αναγνώριση και επιβράβευση των προσώπων και οργανισμών με σημαντική συμβολή στην βέλτιστες πρακτικές, πρότυπα και επαγγελματισμό στο χώρο της Διαχείρισης Υπηρεσιών Πληροφορικής.

Εκπαιδευτικές Δράσεις

Το itSMF Hellas σχεδιάζει και υλοποιεί εκπαιδευτικές δράσεις, έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των μελών του για πληροφόρηση στα αντικείμενα της διαχείρισης υπηρεσιών πληροφορικής και όχι μόνον.

Οι εκπαιδευτικές δράσεις διακρίνονται στις ακόλουθες κατηγορίες:

  • Συνέδρια: Ετήσιο συνέδριο, το οποίο συνοδεύεται ενίοτε από εκπαιδευτικά workshops, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα για ενημέρωση ως προς τις τρέχουσες εξελίξεις αλλά και δικτύωση μεταξύ των επαγγελματιών του χώρου.
  • Συνέδρια Τρίτων: Συνεργασίες με άλλα Ινστιτούτα / Φορείς, ώστε τα μέλη του itSMF Hellas να συμμετέχουν στην παρουσίαση αντικειμένων που υποστηρίζουν συναφείς στόχους και κοινά ενδιαφέροντα.
  • Εσπερίδες: Απογευματινές εκδηλώσεις μικρής διάρκειας, όπου παρουσιάζονται σύγχρονα θέματα από Έλληνες ή/και Διεθνείς Επαγγελματίες του χώρου.

Διοικητικό Συμβούλιο

Η ανάδειξη των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου (Δ.Σ.) γίνεται από την Γενική Συνέλευση των μελών με αρχαιρεσίες, κάθε δύο χρόνια. Η υποβολή υποψηφιότητας γίνεται με αίτηση από τον ενδιαφερόμενο. Η υποψηφιότητα υποβάλλεται στο Διοικητικό Συμβούλιο πριν από την ημερομηνία διεξαγωγής των αρχαιρεσιών.
Η σύσταση του νυν Διοικητικού Συμβουλίου (2021 – ) είναι:

Πρόεδρος

Παπούλιας Γεώργιος

Αντιπρόεδρος      

Πασσάς Σταμάτιος

Γραμματέας

Μωραϊτης Μιχαήλ

Ταμίας

Μαρουκιάν Κρικόρ

Μέλος

Χαραλαμπόπουλος Γρηγόριος 

Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο ανακήρυξε το Μέλος της κ. Αλέφαντο Αναστάσιο ως Επίτιμο Πρόεδρο.  

  • Γενικές Πληροφορίες
  • Στόχοι
  • Εκπαιδευτικές Δράσεις
  • Διοικητικό Συμβούλιο

About us

  • About itSMF Hellas
  • Our mission
  • Our activities
  • A message from the Chairman
  • Board Members
  • Contact us
  • Latest news
  • Ελληνική σελίδα

Blog

  • Articles (51)
  • Forum (2)
  • News (21)
  • Opinion (2)

Membership

  • Membership
  • Student
  • Individual
  • Corporate
  • Vendor
  • Benefits

Contact us

itSMF Hellas
Address: Botsi 8,
19009, Rafina, Attiki
Phone: +302103539010
Greece

Global sites

  • itSMF International
  • UK
  • USA
  • Spain
  • Germany
  • Ireland
  • Belgium
  • Canada
  • Switzerland
  • Australia
© 2024 IT Service Management Forum Hellas | Terms of use  | Cookies Policy | Cookies settings

We are using cookies to give you the best experience on our website.

You can find out more about which cookies we are using or switch them off in .

Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.

Cookie Policy

More information about our Cookie Policy