• LATEST NEWS
  • MEMBERSHIP
  • EVENTS
  • BLOG
  • ABOUT US
    • ABOUT ITSMF HELLAS
    • BOARD MEMBERS
    • EMAIL SERVICE
  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
  • JOIN US
avoir
Avoir
  • LATEST NEWS
  • MEMBERSHIP
  • EVENTS
  • BLOG
  • ABOUT US
    • ABOUT ITSMF HELLAS
    • BOARD MEMBERS
    • EMAIL SERVICE
  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
  • JOIN US

The Recipe of DevOps with ITSM

Στον κόσμο του IT, το να αναδεικνύουμε νέους τρόπους και συνδυασμούς σχεδιασμού και λειτουργιών υπηρεσιών έχει καταστεί σημαντικό κομμάτι της καθημερινότητας μας. Ένας συνδυασμός εξ αυτών, το DevOps, αφορά την μίξη της ανάπτυξης και υποστήριξης, καθόλη την διάρκεια του κύκλου ζωής της υπηρεσίας με μια agile προσέγγιση. Το DevOps έχει αγκαλιαστεί από την γενιά εταιριών […]

Published on 17/04/2014by Krikor Maroukianon Articles

Στον κόσμο του IT, το να αναδεικνύουμε νέους τρόπους και συνδυασμούς σχεδιασμού και λειτουργιών υπηρεσιών έχει καταστεί σημαντικό κομμάτι της καθημερινότητας μας. Ένας συνδυασμός εξ αυτών, το DevOps, αφορά την μίξη της ανάπτυξης και υποστήριξης, καθόλη την διάρκεια του κύκλου ζωής της υπηρεσίας με μια agile προσέγγιση. Το DevOps έχει αγκαλιαστεί από την γενιά εταιριών όπως Google, Amazon, Flickr, LinkedIn και Facebook.

Η διαφορά του DevOps από το ITIL, επικεντρώνεται κυρίως, στους μικρότερους χρόνους της μετάβασης υπηρεσίας (service transition). Για παράδειγμα, ο μέσος χρόνος που απαιτείται από την παράδοση μιας νέας έκδοσης από την ομάδα ανάπτυξης μέχρι την υλοποίηση της υπολογίζεται στις έξι εβδομάδες, ανεξάρτητα του μεγέθους της έκδοσης και της ενημέρωσης παράδοσης προς το service management. Διάφορες αναλύσεις δείχνουν ότι με αυτήν την προσέγγιση υπάρχει μια συνεχής καθυστέρηση παραδοτέων. Τα αίτια σχετίζονται στον συνδυασμό διαδικασιών όπου χρειάζεται re-testing της υπηρεσίας που έχει ήδη ελεγχθεί από την ομάδα ανάπτυξης και υπάρχει αναμονή στην αποδοχή της αλλαγής από το Change Advisory Board. Το Flickr αναφέρει μέχρι και δέκα επιτυχώς υλοποιημένες εκδόσεις ανά ημέρα στην παραγωγή, χωρίς καμία έκδοση να έχει χαρακτηριστεί ως «επείγουσα». Αυτό μπορεί να χαρακτηριστεί ακραίο από οργανισμούς που διαθέτουν παραδοσιακούς μηχανισμούς έκδοσης υπηρεσιών.

Η προσέγγιση του DevOps, στοχεύει στην διαχείριση του κύκλου ζωής της υπηρεσίας από μια ιδία ομάδα ανθρώπων, αρχομένης από την συλλογή προδιαγραφών, σχεδιασμό, ανάπτυξη, testing, υλοποίηση μέχρι και υποστήριξη. Η ομάδα είναι επίσης υπεύθυνη για τις επιχειρηματικές σχέσεις με πελάτες καθώς και προμηθευτές. Αυτό που το DevOps απορρίπτει στις λειτουργίες του, είναι οι πολλαπλοί ρόλοι του service management, που απαιτούν απανωτά handovers από τον σχεδιασμό στην ανάπτυξη, από την ανάπτυξη στο testing, κ.ο.κ., που απαιτούν μηχανισμούς μεταφοράς τεχνογνωσίας με κίνδυνο να «χαθεί» γνώση.

Κάποιοι οργανισμοί ήδη λειτουργούν στην συνταγή του DevOps με ITIL, επιδιώκοντας να επωφεληθούν απο τις ώριμες βέλτιστες πρακτικές και την εμπειρία του ITIL σε συνδυασμό με την αναδυόμενη agile προσέγγιση του DevOps.

About us

  • About itSMF Hellas
  • Our mission
  • Our activities
  • A message from the Chairman
  • Board Members
  • Contact us
  • Latest news
  • Ελληνική σελίδα

Blog

  • Articles (51)
  • Forum (2)
  • News (19)
  • Opinion (2)

Follow us

Connect with us     

Membership

  • Membership
  • Student
  • Individual
  • Corporate
  • Vendor
  • Benefits

Global sites

  • itSMF International
  • UK
  • USA
  • Spain
  • Germany
  • Ireland
  • Belgium
  • Canada
  • Switzerland
  • Australia
© 2023 IT Service Management Forum Hellas | Terms of use  | Cookies Policy | Cookies settings

We are using cookies to give you the best experience on our website.

You can find out more about which cookies we are using or switch them off in settings.

Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.

Cookie Policy

More information about our Cookie Policy