• LATEST NEWS
  • MEMBERSHIP
  • EVENTS
  • BLOG
  • ABOUT US
    • ABOUT ITSMF HELLAS
    • BOARD MEMBERS
    • EMAIL SERVICE
  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
  • JOIN US
avoir
Avoir
  • LATEST NEWS
  • MEMBERSHIP
  • EVENTS
  • BLOG
  • ABOUT US
    • ABOUT ITSMF HELLAS
    • BOARD MEMBERS
    • EMAIL SERVICE
  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
  • JOIN US

Netweek-Change Management

Η Διαχείριση Αλλαγών (Change Management) παραμένει η διαδικασία με τη μεγαλύτερη επίδραση στη λειτουργία κάθε οργανισμού Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, είναι χρήσιμη λοιπόν κάθε αναφορά σε αυτήν, με στόχο τη βελτίωση της εφαρμογής της.   Θα σας επισημάνω σήμερα τα επτά «R» που πρέπει να απαντώνται κατά την εφαρμογή της διαδικασίας: Raised, πάντα καταγράφουμε ποιος ζητά […]

Published on 26/06/2016by Tassos Alefantoson Articles

Η Διαχείριση Αλλαγών (Change Management) παραμένει η διαδικασία με τη μεγαλύτερη επίδραση στη λειτουργία κάθε οργανισμού Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, είναι χρήσιμη λοιπόν κάθε αναφορά σε αυτήν, με στόχο τη βελτίωση της εφαρμογής της.  

Θα σας επισημάνω σήμερα τα επτά «R» που πρέπει να απαντώνται κατά την εφαρμογή της διαδικασίας:

  1. Raised, πάντα καταγράφουμε ποιος ζητά την αλλαγή, κυρίως ώστε να αποφεύγουμε μη εξουσιοδοτημένα αιτήματα.     
  2. Reason, για ποιο λόγο θα γίνει η αλλαγή; Ίσως ο λόγος δικαιολογεί το ρίσκο, ίσως και όχι. Σε συνδυασμό με το προσδοκώμενο όφελος θα πρέπει η αλλαγή να είναι ευθυγραμμισμένη με τη στρατηγική και τις προτεραιότητές σας (τα οποία φυσικά θα πρέπει να είναι από πριν σαφώς προσδιορισμένα). 
  3. Return, το προσδοκώμενο όφελος. Τι κερδίζετε από την αλλαγή σε λειτουργικό και οικονομικό επίπεδο, αν υπάρχουν λόγοι ασφάλειας, υποχρεώσεις κανονιστικού  πλαισίου κλπ. Σε συνδυασμό με τους λόγους της αλλαγής εξετάστε επίσης τις περιπτώσεις εισαγωγής νέων λύσεων αντί της διατήρησης legacy συστημάτων.
  4. Risks, όλες οι αλλαγές έχουν ρίσκο. Όσο πληρέστερη η καταγραφή τόσο καλύτερα θα μπορέσετε να προετοιμαστείτε για κάθε κίνδυνο. 
  5. Resources, καταγράψτε όλους τους πόρους που θα χρειαστούν (ανθρώπους, εξοπλισμό, συνεργάτες, εφεδρείες) και τη διαθεσιμότητά τους.
  6. Responsible, θα πρέπει να υπάρχει πάντα ένας υπεύθυνος αλλαγής που θα φροντίσει για τις δοκιμές, για το πλάνο εφαρμογής, θα ορίσει τα κριτήρια επιτυχίας η μη της αλλαγής και να υπάρχει αν χρειαστεί το πλάνο επιστροφής στην προγενέστερη λειτουργική κατάσταση 
  7. Relationship, ιδιαίτερα σε σύνθετα περιβάλλοντα IT θα πρέπει να καταγράψετε και να ελέγξετε αναλυτικά τις σχέσεις και τις εξαρτήσεις σε όλα τα επίπεδα. Περιπτώσεις εδώ πολλές αλλαγών που πήγαν στραβά από λάθος ασφάλεια στον ηλεκτρολογικό πίνακα, ασυμβατότητα περιφερειακών, ασυμβατότητα πεδίων κ. α.     

Φροντίζοντας να υπάρχουν πάντα οι επτά απαντήσεις, πετυχαίνετε πληρέστερη τυποποίηση, καλύτερη τεκμηρίωση των αποφάσεων και μπορείτε να αναπτύξετε μια σειρά από μετρήσιμα στοιχεία και δείκτες. 

About us

  • About itSMF Hellas
  • Our mission
  • Our activities
  • A message from the Chairman
  • Board Members
  • Contact us
  • Latest news
  • Ελληνική σελίδα

Blog

  • Articles (51)
  • Forum (2)
  • News (19)
  • Opinion (2)

Follow us

Connect with us     

Membership

  • Membership
  • Student
  • Individual
  • Corporate
  • Vendor
  • Benefits

Global sites

  • itSMF International
  • UK
  • USA
  • Spain
  • Germany
  • Ireland
  • Belgium
  • Canada
  • Switzerland
  • Australia
© 2023 IT Service Management Forum Hellas | Terms of use  | Cookies Policy | Cookies settings

We are using cookies to give you the best experience on our website.

You can find out more about which cookies we are using or switch them off in settings.

Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.

Cookie Policy

More information about our Cookie Policy