Ο μήνας πυρετού του Παγκόσμιου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου έχει ολοκληρωθεί αλλά ας δούμε λίγο τα πράγματα μέσα από τον φακό της στρογγυλής Θεάς. Στα πλαίσια της στρατηγικής χαρτογράφησης υπηρεσιών, οι χώρες που δεν έχουν ιδιαίτερες δυνατότητες κατάκτησης του βαρύτιμου τροπαίου προτιμούν το «fair play», δεν εκφράζουν έντονα παράπονα όταν ηττούνται και προσπαθούν να κοντράρουν στα ίσα […]
Ο μήνας πυρετού του Παγκόσμιου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου έχει ολοκληρωθεί αλλά ας δούμε λίγο τα πράγματα μέσα από τον φακό της στρογγυλής Θεάς. Στα πλαίσια της στρατηγικής χαρτογράφησης υπηρεσιών, οι χώρες που δεν έχουν ιδιαίτερες δυνατότητες κατάκτησης του βαρύτιμου τροπαίου προτιμούν το «fair play», δεν εκφράζουν έντονα παράπονα όταν ηττούνται και προσπαθούν να κοντράρουν στα ίσα μεγάλους αντιπάλους. Τα φαβορί αγωνίζονται πάντα για τον πρωταθλητισμό.
Στον σχεδιασμό υπηρεσιών ο κατάλογος υπηρεσιών αφορά τον κατάλογο εμπορευμάτων και αναμνηστικών κάθε εθνικής ομάδας. Τα SLAs αφορούν το φίλαθλο κοινό που πρέπει να υποσχεθεί να μην επιτρέψει την απρεπή συμπεριφορά και τον χουλιγκανισμό, ενώ για τα OLAs οι διαιτητές οφείλουν να υποσχεθούν το ίδιο στους φιλάθλους. Η διαχείριση διαθεσιμότητας και χωρητικότητας καταπολεμά την «μαύρη αγορά» μη εξουσιοδοτημένων reseller εισιτηρίων. Το Information Security εκδίδει ανακοινώσεις προς τους φιλάθλους για να προσέχουν τα προσωπικά τους αντικείμενα ενώ η διαχείριση προμηθευτών συμβουλεύει το κοινό να μην αγοράζει απομιμήσεις εμπορευμάτων.
Στα πλαίσια μετάβασης υπηρεσιών, η διαχείριση αλλαγών αφορά την αλλαγή υποστηριζόμενης ομάδας όταν αυτή αποκλειστεί από την διοργάνωση ενώ το Configuration Management βοηθά στην εύκολη αναγνώριση και ταυτοποίηση φιλάθλων. Το Release Management αποσκοπεί στο «διασκεδάστε υπεύθυνα»! Η δοκιμαστική περίοδος υπηρεσίας δεν μπορεί να λείψει από μια παγκόσμια διοργάνωση και απαιτεί υπομονή και ευγνωμοσύνη στην διοργανώτρια χώρα. Όσο για την διαχείριση γνώσης, ο φίλαθλος κόσμος γνωρίζει καλύτερα.
Αναφορικά με τις λειτουργίες υπηρεσιών, η διαχείριση πρόσβασης φροντίζει ώστε να εισέρχονται στο γήπεδο φίλαθλοι με εισιτήρια. Όσοι δεν έχουν εισιτήριο, θα εκμεταλλευτούν τις εγκαταστάσεις της κοντινής μπυραρίας και μέσω Request Fulfillment θα ικανοποιηθούν τα αιτήματα τους για μια παγωμένη μπύρα. Κατά την διάρκεια της αναμέτρησης οι παίκτες δεν πρέπει να προσποιούνται τραυματισμούς (συμβάντα) και όταν οι ίδιοι παίκτες προσποιούνται συνεχώς τραυματισμούς τότε έχουμε πρόβλημα. Τα γεγονότα αφορούν φυσικά τα Γκολ!
Τέλος, η συνεχής βελτίωση υπηρεσίας αποσκοπεί στο ότι η Ελλάδα μπορεί να σκαρφαλώσει υψηλότερα από την 12η θέση που κατέχει στην παγκόσμια κατάταξη της FIFA.