• LATEST NEWS
  • EVENTS
  • BLOG
  • ABOUT US
    • ABOUT ITSMF HELLAS
    • BOARD MEMBERS
    • EMAIL SERVICE
  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
  • JOIN US
avoir
Avoir
  • LATEST NEWS
  • EVENTS
  • BLOG
  • ABOUT US
    • ABOUT ITSMF HELLAS
    • BOARD MEMBERS
    • EMAIL SERVICE
  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
  • JOIN US

Netweek-IT Service Management

Η εφαρμογή ενός προγράμματος IT Service Management (ITSM) σίγουρα δεν είναι απλή υπόθεση, υπάρχουν όμως μερικά απλά σημεία που θα βοηθήσουν την προσπάθειά σας.    Ενεργή Συμμετοχή, όλων όσους αφορά η κάθε διεργασία (process), χρήστες, πελάτες, τεχνικούς, διαχειριστές από την αρχή. Συζητήστε τις αλλαγές από την υπάρχουσα κατάσταση πριν την εφαρμογή της διεργασίας και βεβαιωθείτε […]

Published on 10/02/2015by Tassos Alefantoson Articles

Η εφαρμογή ενός προγράμματος IT Service Management (ITSM) σίγουρα δεν είναι απλή υπόθεση, υπάρχουν όμως μερικά απλά σημεία που θα βοηθήσουν την προσπάθειά σας.   

  • Ενεργή Συμμετοχή, όλων όσους αφορά η κάθε διεργασία (process), χρήστες, πελάτες, τεχνικούς, διαχειριστές από την αρχή. Συζητήστε τις αλλαγές από την υπάρχουσα κατάσταση πριν την εφαρμογή της διεργασίας και βεβαιωθείτε πως είναι κατανοητή απ’ όλους.
  • Τεκμηρίωση, κάθε διεργασία να είναι γραμμένη και τόσο απλά ώστε είναι κατανοητή ακόμα και από άτομα που την διαβάζουν για πρώτη φορά. Χρησιμοποιήστε απλά διαγράμματα που συνοδεύονται από επεξηγηματικό κείμενο για κάθε βήμα της διεργασίας.  
  • Σαφείς ρόλοι, περιγράψτε με απλά λόγια τις αρμοδιότητες, τα όρια των ενεργειών, και την επικοινωνία που απαιτείται σε κάθε περίπτωση. Είναι χρήσιμο να κάνετε πρόβες και δοκιμές ώστε να υπάρχει πλήρης κατανόηση.   
  • Μικρά και σταθερά βήματα, μην επιχειρήσετε να εφαρμόσετε όλες τις διεργασίες μαζί την ίδια στιγμή. Προχωρήστε στη σταδιακή υλοποίηση, με περίοδο δοκιμαστικής εφαρμογής ώστε να προσαρμοστούν όλοι και να έχετε χρόνο για απαιτούμενες μικροδιορθώσεις.
  • Μην χαλαρώνετε, ορίστε έναν υπεύθυνο (process owner) για κάθε διεργασία, ο οποίος θα έχει και την ευθύνη για την λειτουργία της, την αξιολόγηση των ανθρώπων και της ίδιας της διεργασίας, τις αλλαγές και τις βελτιώσεις.
  • Επικοινωνία, ο ακρογωνιαίος λίθος για την επιτυχή εφαρμογή των διεργασιών είναι η συνεχής και τακτική επικοινωνία με όλους τους εμπλεκομένους ώστε να κατανοήσουν τι προσπαθούμε να πετύχουμε και τα προσδοκώμενα επιχειρησιακά και επιχειρηματικά οφέλη.

Από ποιο σημείο θα ξεκινήσετε εξαρτάται από το περιβάλλον σας και την ωριμότητα του οργανισμού. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ως οδηγό το ISO 20000 και να καλύψετε τις διεργασίες που σας λείπουν σε σχέση με τις απαιτήσεις του προτύπου. Αν δεν υπάρχουν διεργασίες θα πρότεινα να ξεκινήσετε με τα Resolution Processes (Incident, Problem) και τα Control Processes (Change, Release & Deployment, Configuration).  

About us

  • About itSMF Hellas
  • Our mission
  • Our activities
  • A message from the Chairman
  • Board Members
  • Contact us
  • Latest news
  • Ελληνική σελίδα

Blog

  • Articles (51)
  • Forum (2)
  • News (21)
  • Opinion (2)

Membership

  • Membership
  • Student
  • Individual
  • Corporate
  • Vendor
  • Benefits

Contact us

itSMF Hellas
Address: Botsi 8,
19009, Rafina, Attiki
Phone: +302103539010
Greece

Global sites

  • itSMF International
  • UK
  • USA
  • Spain
  • Germany
  • Ireland
  • Belgium
  • Canada
  • Switzerland
  • Australia
© 2024 IT Service Management Forum Hellas | Terms of use  | Cookies Policy | Cookies settings

We are using cookies to give you the best experience on our website.

You can find out more about which cookies we are using or switch them off in .

Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.

Cookie Policy

More information about our Cookie Policy