• LATEST NEWS
  • EVENTS
  • BLOG
  • ABOUT US
    • ABOUT ITSMF HELLAS
    • BOARD MEMBERS
    • EMAIL SERVICE
  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
  • JOIN US
avoir
Avoir
  • LATEST NEWS
  • EVENTS
  • BLOG
  • ABOUT US
    • ABOUT ITSMF HELLAS
    • BOARD MEMBERS
    • EMAIL SERVICE
  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
  • JOIN US

Netweek-τεύχος 51

Παρατηρώ μια αναδυόμενη ψηφιακή τάξη όπου τεχνολογία, κανάλια επικοινωνίας, άνθρωποι και περιβάλλον αλληλοεπιδρούν και αλληλο-προσδιορίζονται. Μιλάω κυρίως για Social Media, Augmented Reality, Internet of Things, wearable electronics και Industrial Internet τα οποία θα επιβάλλουν και μια νέα προοπτική στην  έννοια της παροχής υπηρεσιών. Το Facebook για παράδειγμα, χρησιμοποιεί αλλά και ορίζει τεχνολογία, αναπτύσσει επίσης τη διαφήμιση, […]

Published on 08/09/2014by Tassos Alefantoson Articles

Παρατηρώ μια αναδυόμενη ψηφιακή τάξη όπου τεχνολογία, κανάλια επικοινωνίας, άνθρωποι και περιβάλλον αλληλοεπιδρούν και αλληλο-προσδιορίζονται. Μιλάω κυρίως για Social Media, Augmented Reality, Internet of Things, wearable electronics και Industrial Internet τα οποία θα επιβάλλουν και μια νέα προοπτική στην  έννοια της παροχής υπηρεσιών.

Το Facebook για παράδειγμα, χρησιμοποιεί αλλά και ορίζει τεχνολογία, αναπτύσσει επίσης τη διαφήμιση, την πώληση και την υποστήριξη μέσω της πλατφόρμας επικοινωνίας μεταξύ ατόμων, ομάδων και εταιριών.

Οι επικεφαλής των επιχειρηματικών και των μονάδων Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών θα πρέπει να επικεντρωθούν σε ένα ζευγάρι βασικών στρατηγικών ζητημάτων. Πρώτον, στην ζωτικής σημασία ευθυγράμμιση πωλήσεων, υποστήριξης και λειτουργίας σε όλα τα διαθέσιμα κανάλια. Δεύτερον, στην έμφαση σχετικά με τους τρόπους παροχής εξαιρετικών υπηρεσιών με παράλληλη ελαχιστοποίηση του χρόνου και των σημείων επαφής.

Η εφαρμογή του IT Service Management δεν θα μπορούσε να παρά να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή προτεραιοτήτων.

Μόλις τον προηγούμενο μήνα η PwC δημοσίευσε έκθεση για ανάγκη οικοδόμησης πλαισίου στήριξης, που θα περιστρέφεται γύρω από διάφορα εργαλεία και τεχνολογίες με στόχο τη διαχείριση των προσδοκιών του πελάτη μέσω όλων των διαθέσιμων καναλιών.

Πράγματι πολλοί οργανισμοί έχουν αρχίσει να επενδύουν σε τρόπους για τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη, αξιοποιώντας τις αναδυόμενες τεχνολογίες για να μάθουν περισσότερα σχετικά με τους πελάτες και τις προοπτικές τους και να προσφέρουν πιο εξατομικευμένη εμπειρία μέσω ψηφιακών και φυσικών καναλιών. 

Παραδείγματα αυτής της καινοτομίας είναι η τηλεδιάγνωση, λύσεις ταυτοποίησης που επιτρέπουν τη συνάφεια/συσχέτιση υπηρεσιών και δράσεων, το ηλεκτρονικό εμπόριο παροχής υπηρεσιών, η κοινωνική μέριμνα αλλά και η ενδυνάμωση της διαδραστικής συμμετοχής του πελάτη στον καθορισμό του προϊόντος, της υπηρεσίας και τελικά της εμπειρίας του.

Επεκτείνοντας τη διαπίστωση στην έκθεση της PwC, θεωρώ πως η επόμενη γενιά στην παροχή υπηρεσιών και στην κάλυψη των προσδοκιών του πελατών πρέπει να είναι δυναμική, ολοκληρωμένη και πανταχού παρούσα.

About us

  • About itSMF Hellas
  • Our mission
  • Our activities
  • A message from the Chairman
  • Board Members
  • Contact us
  • Latest news
  • Ελληνική σελίδα

Blog

  • Articles (51)
  • Forum (2)
  • News (21)
  • Opinion (2)

Membership

  • Membership
  • Student
  • Individual
  • Corporate
  • Vendor
  • Benefits

Contact us

itSMF Hellas
Address: Botsi 8,
19009, Rafina, Attiki
Phone: +302103539010
Greece

Global sites

  • itSMF International
  • UK
  • USA
  • Spain
  • Germany
  • Ireland
  • Belgium
  • Canada
  • Switzerland
  • Australia
© 2024 IT Service Management Forum Hellas | Terms of use  | Cookies Policy | Cookies settings

We are using cookies to give you the best experience on our website.

You can find out more about which cookies we are using or switch them off in .

Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.

Cookie Policy

More information about our Cookie Policy