• LATEST NEWS
  • EVENTS
  • BLOG
  • ABOUT US
    • ABOUT ITSMF HELLAS
    • BOARD MEMBERS
    • EMAIL SERVICE
  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
  • JOIN US
avoir
Avoir
  • LATEST NEWS
  • EVENTS
  • BLOG
  • ABOUT US
    • ABOUT ITSMF HELLAS
    • BOARD MEMBERS
    • EMAIL SERVICE
  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
  • JOIN US

Netweek-Συμβουλές

Άκουσα πρόσφατα για το έργο αναβάθμισης ενός πολύπλοκου πληροφοριακού συστήματος σε μια μεγάλη εταιρία, το οποίο παρά το δυναμικό του ξεκίνημα παρουσίασε προβλήματα και δυσλειτουργίες με αποτέλεσμα την καθυστέρηση ολοκλήρωσης κατά οχτώ μήνες. Καταλαβαίνετε βέβαια το κόστος τόσο επιχειρησιακά για τον ένα οργανισμό όσο και επιχειρηματικά για τον άλλο. Φυσικά το φαινόμενο δεν είναι σπάνιο, […]

Published on 28/04/2016by Tassos Alefantoson Articles

Άκουσα πρόσφατα για το έργο αναβάθμισης ενός πολύπλοκου πληροφοριακού συστήματος σε μια μεγάλη εταιρία, το οποίο παρά το δυναμικό του ξεκίνημα παρουσίασε προβλήματα και δυσλειτουργίες με αποτέλεσμα την καθυστέρηση ολοκλήρωσης κατά οχτώ μήνες. Καταλαβαίνετε βέβαια το κόστος τόσο επιχειρησιακά για τον ένα οργανισμό όσο και επιχειρηματικά για τον άλλο. Φυσικά το φαινόμενο δεν είναι σπάνιο, θα αναφερθώ λοιπόν σε μερικά χρήσιμα στοιχεία και σημεία που πιστεύω θα βοηθήσουν να αποφύγουμε δύσκολες καταστάσεις. 

  1. Στο ITIL υπάρχει ένα ολόκληρο βιβλίο/κύκλος ζωής, το Service Transition (Μετάβαση Υπηρεσιών) αφιερωμένο στο θέμα αυτό. Το νόημα είναι πως προσεγγίζουμε μια νέα εγκατάσταση/αναβάθμιση/έκδοση ως αλλαγή που πρέπει να διαχειριστούμε αρκετά νωρίς και όχι ως μόνο μια σειρά από βήματα που εκτελούμε στα πλαίσια ενός έργου.
  2. Καταγράψτε τα πιθανά ρίσκα, μοιραστείτε τα με την ομάδα σας και γιατί όχι και με τους πελάτες ή χρήστες σας. Χτίσετε από κοινού σενάρια αντιμετώπισης διαφόρων καταστάσεων που μπορεί να προκύψουν. 
  3. Εστιάστε σε ένα πράγμα τη φορά. Σίγουρα έχετε πολλά πράγματα να κάνετε αλλά επικεντρωθείτε σε μια συγκεκριμένη εργασία τη φορά μέχρι το ρίσκο η τα θέματά της να είναι ελεγχόμενα. Άλλωστε αυτός είναι ο λόγος που το Kanban έγινε δημοφιλές.
  4. Κρατήστε απερίσπαστους τους βασικούς σας πόρους. Φροντίστε οι άνθρωποί κλειδιά να μην δουλεύουν σε πολλά πράγματα ταυτόχρονα, ειδικότερα όταν υπάρχει κάποιο θέμα κρατήστε εσείς όλα τα «επικοινωνιακά» καθήκοντα και αφήστε τους να δουλεύουν την επίλυση απερίσπαστοι. Από μόνο του αυτό δημιουργεί μια πολύτιμη κουλτούρα.  
  5. Η γνώση είναι δύναμη! φροντίστε να τη μοιράζεστε. Τα knowledgebase συστήματα σίγουρα βοηθούν, αλλά το μυστικό είναι στην κουλτούρα. Εδώ βέβαια θα βοηθούσε ιδιαίτερα μια κίνηση του PMI για μια ανοιχτή βάση από Lessons Learned.
  6. Go agile. Η παραδοσιακή προσέγγιση του καταρράκτη (waterfall) σπάνια είναι αποδοτική και έχει μεγάλα ρίσκα. Επικεντρωθείτε σε ένα κομμάτι, αναπτύξτε το, δοκιμάστε το, διορθώστε το, βάλτε το επόμενο κομμάτι, δοκιμάστε τα μαζί… ειδικότερα αν έχετε διασυνδέσεις (interfaces) με άλλα συστήματα.  

About us

  • About itSMF Hellas
  • Our mission
  • Our activities
  • A message from the Chairman
  • Board Members
  • Contact us
  • Latest news
  • Ελληνική σελίδα

Blog

  • Articles (51)
  • Forum (2)
  • News (21)
  • Opinion (2)

Membership

  • Membership
  • Student
  • Individual
  • Corporate
  • Vendor
  • Benefits

Contact us

itSMF Hellas
Address: Botsi 8,
19009, Rafina, Attiki
Phone: +302103539010
Greece

Global sites

  • itSMF International
  • UK
  • USA
  • Spain
  • Germany
  • Ireland
  • Belgium
  • Canada
  • Switzerland
  • Australia
© 2024 IT Service Management Forum Hellas | Terms of use  | Cookies Policy | Cookies settings

We are using cookies to give you the best experience on our website.

You can find out more about which cookies we are using or switch them off in .

Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.

Cookie Policy

More information about our Cookie Policy