• LATEST NEWS
  • EVENTS
  • BLOG
  • ABOUT US
    • ABOUT ITSMF HELLAS
    • BOARD MEMBERS
    • EMAIL SERVICE
  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
  • JOIN US
avoir
Avoir
  • LATEST NEWS
  • EVENTS
  • BLOG
  • ABOUT US
    • ABOUT ITSMF HELLAS
    • BOARD MEMBERS
    • EMAIL SERVICE
  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
  • JOIN US

Netweek-«Ποιος φταίει»

Τόσο σε εκπαιδευτικά σεμινάρια όσο και σε άρθρα τονίζουμε ότι η διαχείριση υπηρεσιών πληροφορικής αφορά ανθρώπους, διαδικασίες και εργαλεία. Αυτό που όμως γίνεται, είναι  να επικεντρώνονται όλοι στα εργαλεία και τις διαδικασίες και να ξεχνάνε δυστυχώς τον ανθρώπινο παράγοντα. Στα πλαίσια του πρόσφατο συνεδρίου ITSM στην Αθήνα, ο Stuart Rance  μας ανέφερε την περίπτωση ενός […]

Published on 08/03/2016by Tassos Alefantoson Articles

Τόσο σε εκπαιδευτικά σεμινάρια όσο και σε άρθρα τονίζουμε ότι η διαχείριση υπηρεσιών πληροφορικής αφορά ανθρώπους, διαδικασίες και εργαλεία. Αυτό που όμως γίνεται, είναι  να επικεντρώνονται όλοι στα εργαλεία και τις διαδικασίες και να ξεχνάνε δυστυχώς τον ανθρώπινο παράγοντα.

Στα πλαίσια του πρόσφατο συνεδρίου ITSM στην Αθήνα, ο Stuart Rance  μας ανέφερε την περίπτωση ενός οργανισμού όπου για κάθε περιστατικό ο Διευθυντής Πληροφορικής απαιτούσε να μάθει «Ποιος φταίει» και να υπάρχει κάποιος να κατηγορηθεί… Το αποτέλεσμα αυτού του τρόπου διοίκησης ήταν να μην μπορεί να βελτιωθεί ο οργανισμός και να γίνεται δυσκίνητος. Μετά από οποιοδήποτε περιστατικό οι πληροφορίες ήταν ελλιπείς, καθώς ο καθένας προσπαθούσε να αποφύγει να πάρει το φταίξιμο, και με το φόβο της πιθανής τιμωρίας οι ενέργειες λιγόστευαν και έπαιρναν ολοένα και περισσότερο χρόνο καθώς τα άτομα προσπαθούσαν να αποφύγουν να έχουν την ελάχιστη δυνατή ευθύνη.  

Όταν με όπλο την άποψη πως «πρέπει να υπάρχουν συνέπειες για κάθε λάθος του εργαζόμενου» οι προϊστάμενοι προβαίνουν σε άσχημες συμπεριφορές, αυτό δείχνει μια πλήρη έλλειψη κατανόησης της ανθρώπινης ψυχολογίας, δεν υπάρχει θετική ανατροφοδότηση για να ενθαρρύνει την επιθυμητή συμπεριφορά και έχει συνέπειες για όλο τον οργανισμό. 

Αντιδιαμετρικά αντίθετη είναι η φιλοσοφία της «άνευ κατηγορίας εξέτασης» (blameless post mortem), η οποία αρχικά αναπτύχθηκε στην αεροπορική κατασκευαστική βιομηχανία, όπου ενθαρρύνονται οι εργαζόμενοι να αναφέρουν άμεσα το οποιοδήποτε λάθος ώστε να επανορθώνεται το συντομότερο δυνατό και να βρίσκονται τρόποι προς αποφυγή του.

Ενισχύοντας την ανταλλαγή απόψεων και τη συζήτηση των λαθών, έχει αποδειχθεί πως βελτιώνει σημαντικά την απόδοση των Αλλαγών, μειώνει τα λάθη στα δεδομένα και τα στοιχεία και αποτρέπει σε σημαντικό βαθμό αστοχίες και αποτυχίες σε έργα και επενδύσεις.

Ενισχύστε την θετική ανατροφοδότηση, χτίστε κλίμα εμπιστοσύνης και επιβάλλεται την ανοιχτή συζήτηση των λαθών, επιβραβεύοντας περιπτώσεις όπου λάθη εντοπίστηκαν και διορθώθηκαν νωρίς. Η επένδυση στον ανθρώπινο παράγοντα πρέπει να είναι ισότιμη προτεραιότητα.

About us

  • About itSMF Hellas
  • Our mission
  • Our activities
  • A message from the Chairman
  • Board Members
  • Contact us
  • Latest news
  • Ελληνική σελίδα

Blog

  • Articles (51)
  • Forum (2)
  • News (21)
  • Opinion (2)

Membership

  • Membership
  • Student
  • Individual
  • Corporate
  • Vendor
  • Benefits

Contact us

itSMF Hellas
Address: Botsi 8,
19009, Rafina, Attiki
Phone: +302103539010
Greece

Global sites

  • itSMF International
  • UK
  • USA
  • Spain
  • Germany
  • Ireland
  • Belgium
  • Canada
  • Switzerland
  • Australia
© 2024 IT Service Management Forum Hellas | Terms of use  | Cookies Policy | Cookies settings

We are using cookies to give you the best experience on our website.

You can find out more about which cookies we are using or switch them off in .

Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.

Cookie Policy

More information about our Cookie Policy