• LATEST NEWS
  • EVENTS
  • BLOG
  • ABOUT US
    • ABOUT ITSMF HELLAS
    • BOARD MEMBERS
    • EMAIL SERVICE
  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
  • JOIN US
avoir
Avoir
  • LATEST NEWS
  • EVENTS
  • BLOG
  • ABOUT US
    • ABOUT ITSMF HELLAS
    • BOARD MEMBERS
    • EMAIL SERVICE
  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
  • JOIN US

Netweek-Ο κύκλος ζωής μιας υπηρεσίας

Πόσοι από εμάς θα αγόραζαν ένα προϊόν χωρίς εγγύηση, χωρίς υποστήριξη η με σημαντικές ελλείψεις στις προδιαγραφές του? Αντίστοιχα όταν προσφέρουμε υπηρεσίες πληροφορικής, θα πρέπει να εξασφαλίσουμε για τους πελάτες μας την υποστήριξή τους κατά τη διάρκεια της ζωής αυτών υπηρεσιών, ανταποκρινόμενοι στις απαιτήσεις για availability, capacity, continuity και security. Ο κύκλος ζωής μιας υπηρεσίας […]

Published on 16/11/2015by Tassos Alefantoson Articles

Πόσοι από εμάς θα αγόραζαν ένα προϊόν χωρίς εγγύηση, χωρίς υποστήριξη η με σημαντικές ελλείψεις στις προδιαγραφές του?

Αντίστοιχα όταν προσφέρουμε υπηρεσίες πληροφορικής, θα πρέπει να εξασφαλίσουμε για τους πελάτες μας την υποστήριξή τους κατά τη διάρκεια της ζωής αυτών υπηρεσιών, ανταποκρινόμενοι στις απαιτήσεις για availability, capacity, continuity και security.

Ο κύκλος ζωής μιας υπηρεσίας αποτελείται από δραστηριότητες που πραγματοποιούνται στα πλαίσια της Στρατηγικής, του Σχεδιασμού, της Μετάβασης και της Λειτουργίας. Για παράδειγμα, το Incident Problem Management εκτελούνται στο στάδιο της λειτουργίας (Service Operation). 

Ρωτήστε όμως συναδέλφους «σε ποιο από τα lifecycles θα τοποθετούσατε τo Capacity και to Availability Management» ;

Η συχνότερη απάντηση που εγώ παίρνω είναι: «στο Service Operation», γιατί είναι δραστηριότητες που έχουμε συνδέσει με τη περίοδο λειτουργίας. 

Εκτός του ότι αυτό δεν είναι σωστό,  δεν θα θέλαμε και να είναι. Αυτές οι δραστηριότητες θα πρέπει να ξεκινούν αρκετά νωρίς κατά τις φάσεις της στρατηγικής και του Σχεδιασμού των Υπηρεσιών.

Τα θέματα του availability, capacity, continuity και security, θα πρέπει να συμπεριλαμβάνονται μαζί με τις λειτουργικές απαιτήσεις και να επεξεργάζονται με την ίδια έμφαση και διεξοδικότητα καθώς ο πελάτης τα αντιλαμβάνεται ως σημαντικό κομμάτι της εγγύησης που του παρέχουμε.

Από διάφορες έρευνες αυτές οι δραστηριότητες αποτελούν μέχρι και το 80% της εγγύησης που ζητά ο πελάτης. Αφήνοντας ένα τόσο σημαντικό όγκο δραστηριοτήτων να το σκεφτούμε στη φάση της λειτουργίας, είναι βέβαιο πως θα είμαστε συνεχώς πίσω (reactive) από τα γεγονότα και τις επιχειρηματικές μεταβολές, δηλαδή μη αποδοτικοί. Υπάρχει επίσης ο κίνδυνος να ξεφύγουν καταστάσεις και να μην μπορούμε να είμαστε ούτε αποτελεσματικοί, σε σημείο που να δέχονται πλήγμα η απόδοση επιχειρηματικής αξίας και η εμπιστοσύνη των πελατών. 

Ως πάροχοι υπηρεσιών πληροφορικής θα πρέπει να μάθουμε να βελτιστοποιούμε τις πρακτικές μας και να οριοθετούμε εμείς τις προσδοκίες των πελατών μας, δεσμευόμενοι ότι οι υπηρεσίες μας ανταποκρίνονται στις επιχειρησιακές και επιχειρηματικές ανάγκες τους.

About us

  • About itSMF Hellas
  • Our mission
  • Our activities
  • A message from the Chairman
  • Board Members
  • Contact us
  • Latest news
  • Ελληνική σελίδα

Blog

  • Articles (51)
  • Forum (2)
  • News (21)
  • Opinion (2)

Membership

  • Membership
  • Student
  • Individual
  • Corporate
  • Vendor
  • Benefits

Contact us

itSMF Hellas
Address: Botsi 8,
19009, Rafina, Attiki
Phone: +302103539010
Greece

Global sites

  • itSMF International
  • UK
  • USA
  • Spain
  • Germany
  • Ireland
  • Belgium
  • Canada
  • Switzerland
  • Australia
© 2024 IT Service Management Forum Hellas | Terms of use  | Cookies Policy | Cookies settings

We are using cookies to give you the best experience on our website.

You can find out more about which cookies we are using or switch them off in .

Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.

Cookie Policy

More information about our Cookie Policy