• LATEST NEWS
  • EVENTS
  • BLOG
  • ABOUT US
    • ABOUT ITSMF HELLAS
    • BOARD MEMBERS
    • EMAIL SERVICE
  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
  • JOIN US
avoir
Avoir
  • LATEST NEWS
  • EVENTS
  • BLOG
  • ABOUT US
    • ABOUT ITSMF HELLAS
    • BOARD MEMBERS
    • EMAIL SERVICE
  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
  • JOIN US

Netweek-Business Continuity Management

Η Επιχειρηματική κ Επιχειρησιακή Συνέχεια (Business Continuity Management) έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον και ακόμα περισσότερο η μελέτη, η σχεδίαση και η υλοποίηση ενός πλάνου ενεργειών, που θα παρέχουν τη δυνατότητα η Επιχείρηση να δουλεύει ακόμα και μετά από καταστροφικά συμβάντα. Καθώς οι υπηρεσίες εξαρτώνται ολοένα και περισσότερο από την τεχνολογία, η Συνέχεια των Υπηρεσιών Πληροφορικής και […]

Published on 15/06/2015by Tassos Alefantoson Articles

Η Επιχειρηματική κ Επιχειρησιακή Συνέχεια (Business Continuity Management) έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον και ακόμα περισσότερο η μελέτη, η σχεδίαση και η υλοποίηση ενός πλάνου ενεργειών, που θα παρέχουν τη δυνατότητα η Επιχείρηση να δουλεύει ακόμα και μετά από καταστροφικά συμβάντα. Καθώς οι υπηρεσίες εξαρτώνται ολοένα και περισσότερο από την τεχνολογία, η Συνέχεια των Υπηρεσιών Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών αποκτά αυξανόμενη σημαντικότητα, ενώ αποτελεί και απαίτηση κανονιστικών πλαισίων, όπως για παράδειγμα αυτό των Τραπεζικών οργανισμών.   

Το ITIL τοποθετεί το ΙΤ Service Continuity Management (ITSCM) στον κύκλο ζωής του Service Design. Κατά τη φάση του σχεδιασμού μιας υπηρεσίας θα πρέπει καταγράψουμε τις απαιτήσεις των πελατών για τη διαθεσιμότητα της και τις επιπτώσεις (Impact) όταν αυτή δε λειτουργεί.

Το Business Impact Analysis (BIA) θα πρέπει να μας δώσει: 

  • Τον τύπο της επίπτωσης (απώλεια εσόδων, κόστος, φήμη, ασφάλεια, μη συμμόρφωση κλπ);
  • Το πόσο αντέχει ο οργανισμός χωρίς τη συγκεκριμένη υπηρεσία;
  • Το ελάχιστο επίπεδο στο οποίο μπορεί να επανέλθει η υπηρεσία και για πόσο χρόνο;
  • Το μέγιστο χρόνο για πλήρη αποκατάσταση της υπηρεσίας

Συνήθως δημιουργούμε ένα γράφημα Επιπτώσεων προς χρόνο (Impact versus Time) το οποίο το έχουμε και ως οδηγό για το Σχέδιο Ανάκαμψης που θα δημιουργήσουμε. Για παράδειγμα αν οι επιπτώσεις είναι πολύ μεγάλες σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα θα πρέπει να επικεντρωθούμε στα προληπτικά μέτρα (preventive measures). Τα μέτρα θα προκύψουν μετά την ανάλυση των κινδύνων ώστε να είναι συγκεκριμένα και ιεραρχημένα.

Το Σχέδιο Ανάκαμψης θα περιλαμβάνει και τον ή τους τρόπους ανάκαμψης που έχουμε:

  • Manual, για παράδειγμα να συμπληρώσουμε με το χέρι μια φόρμα ή απόδειξη 
  • Reciprocal, όταν υπάρχει συμφωνία με έναν τρίτο οργανισμό να καλύψει την υπηρεσία
  • Gradual, η σταδιακή επαναφορά μέρους της υπηρεσίας με μέσο η μακροπρόθεσμο χρονικό ορίζοντα 
  • Intermediate, βραχυπρόθεσμη αποκατάσταση της υπηρεσίας με χρήση ενναλακτικών εγκαταστάσεων και ημιαυτόματη μεταγωγή των υπηρεσιών 
  • Fast, Αποκατάσταση εντός ωρών
  • Immediate, καμία απώλεια της υπηρεσίας

 

About us

  • About itSMF Hellas
  • Our mission
  • Our activities
  • A message from the Chairman
  • Board Members
  • Contact us
  • Latest news
  • Ελληνική σελίδα

Blog

  • Articles (51)
  • Forum (2)
  • News (21)
  • Opinion (2)

Membership

  • Membership
  • Student
  • Individual
  • Corporate
  • Vendor
  • Benefits

Contact us

itSMF Hellas
Address: Botsi 8,
19009, Rafina, Attiki
Phone: +302103539010
Greece

Global sites

  • itSMF International
  • UK
  • USA
  • Spain
  • Germany
  • Ireland
  • Belgium
  • Canada
  • Switzerland
  • Australia
© 2024 IT Service Management Forum Hellas | Terms of use  | Cookies Policy | Cookies settings

We are using cookies to give you the best experience on our website.

You can find out more about which cookies we are using or switch them off in .

Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.

Cookie Policy

More information about our Cookie Policy