• LATEST NEWS
  • EVENTS
  • BLOG
  • ABOUT US
    • ABOUT ITSMF HELLAS
    • BOARD MEMBERS
    • EMAIL SERVICE
  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
  • JOIN US
avoir
Avoir
  • LATEST NEWS
  • EVENTS
  • BLOG
  • ABOUT US
    • ABOUT ITSMF HELLAS
    • BOARD MEMBERS
    • EMAIL SERVICE
  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
  • JOIN US

Ικανοποίηση Πελατών… πώς θα τη βελτιώσουμε?

Η φράση του Peter Drucker «The only profit center is the customer» μας υποδεικνύει με άμεσο τρόπο το γιατί η ικανοποίηση του πελάτη αποτελεί τον οδηγό των εξελίξεων για τους οργανισμούς. Έρευνες στις ΗΠΑ και τη Σουηδία έδειξαν πως εταιρείες που για μια πενταετία ανέβαζαν κατά μία μονάδα το χρόνο την ικανοποίηση των πελατών τους, […]

Published on 11/04/2011by Tassos Alefantoson Articles

Η φράση του Peter Drucker «The only profit center is the customer» μας υποδεικνύει με άμεσο τρόπο το γιατί η ικανοποίηση του πελάτη αποτελεί τον οδηγό των εξελίξεων για τους οργανισμούς.

Έρευνες στις ΗΠΑ και τη Σουηδία έδειξαν πως εταιρείες που για μια πενταετία ανέβαζαν κατά μία μονάδα το χρόνο την ικανοποίηση των πελατών τους, πέτυχαν μια μέση αύξηση 11.33% στην απόδοση των επενδύσεών τους! Είναι ακόμα γνωστό πως κοστίζει πέντε με οκτώ φορές περισσότερο να αποκτήσεις ένα νέο πελάτη από το να κρατήσεις έναν υπάρχοντα.

Πρώτο βήμα για τη βελτίωση, είναι η μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών που πρέπει να αποτελεί  άρρηκτο μέρος της στρατηγικής μας.

Μεθόδους μέτρησης θα βρείτε αρκετές, προσωπικά όμως πιστεύω σε μία προσέγγιση με τρεις διαστάσεις:

  • Γενική, επιδιώκοντας ειλικρινείς απαντήσεις σε θέματα συμπεριφοράς, ποιότητας, επικοινωνίας ώστε να καταλάβουμε την εικόνα που έχει ο πελάτης για την εταιρία μας
  • Ανά υπηρεσία, ιδανικά με ομάδες εργασίας και συζήτηση σε θέματα χρόνου απόκρισης, τιμής, δυναμικότητας (ισχύ, όγκο, χωρητικότητα, ταχύτητα κ.α.) και απόδοσης
  • Συμβουλευτική, με δημιουργική και συμμετοχική διαδικασία για να καταλάβουμε συγκεκριμένες ανάγκες των πελατών και το κατά πόσο καλύπτουμε τις προσδοκίες του.

Επόμενο βήμα είναι οι δράσεις για τη βελτίωση που προτείνω να αναπτύσσονται σε τρεις άξονες:

  • Στις Παραμέτρους που αντιλαμβάνεται άμεσα ο πελάτης, όπως Διαθεσιμότητα, Τιμή, Δυναμικότητα (Capacity) και Ικανοποίηση Αιτημάτων (Request Fullfilment)
  • Στη διαμόρφωση της Προσδοκίας του πελάτη, κυρίως μέσω εκπαίδευσης. Η διαθεσιμότητα για παράδειγμα και το κόστος της είναι μια εκθετική συνάρτηση. Εκπαιδεύστε τους πελάτες στο πόσο κοστίζει η υπηρεσία και βρείτε μαζί το βέλτιστο σημείο επένδυσης προς κέρδος
  • Στην Επικοινωνία, βεβαιωθείτε πως κρατάτε τους πελάτες σας ενήμερους τόσο κατά τη διάρκεια εργασιών, όσο και για τις προσπάθειές σας για βελτίωση, εξασφαλίζοντας έτσι μια καλή και συλλογική εμπειρία για όλα τα μέρη.

About us

  • About itSMF Hellas
  • Our mission
  • Our activities
  • A message from the Chairman
  • Board Members
  • Contact us
  • Latest news
  • Ελληνική σελίδα

Blog

  • Articles (51)
  • Forum (2)
  • News (21)
  • Opinion (2)

Membership

  • Membership
  • Student
  • Individual
  • Corporate
  • Vendor
  • Benefits

Contact us

itSMF Hellas
Address: Botsi 8,
19009, Rafina, Attiki
Phone: +302103539010
Greece

Global sites

  • itSMF International
  • UK
  • USA
  • Spain
  • Germany
  • Ireland
  • Belgium
  • Canada
  • Switzerland
  • Australia
© 2024 IT Service Management Forum Hellas | Terms of use  | Cookies Policy | Cookies settings

We are using cookies to give you the best experience on our website.

You can find out more about which cookies we are using or switch them off in .

Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.

Cookie Policy

More information about our Cookie Policy