• LATEST NEWS
  • EVENTS
  • BLOG
  • ABOUT US
    • ABOUT ITSMF HELLAS
    • BOARD MEMBERS
    • EMAIL SERVICE
  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
  • JOIN US
avoir
Avoir
  • LATEST NEWS
  • EVENTS
  • BLOG
  • ABOUT US
    • ABOUT ITSMF HELLAS
    • BOARD MEMBERS
    • EMAIL SERVICE
  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
  • JOIN US

Ικανοποίηση Πελατών… πώς θα την πετύχουμε?

Ξεκινήσαμε στο προηγούμενο άρθρο τη συζήτηση για το θέμα της ικανοποίησης πελατών επισημαίνοντας πως αρκετοί οργανισμοί δε δίνουν την πρέπουσα σημασία. Πριν δούμε όμως πώς θα την προσεγγίσουμε, ας ξεκαθαρίσουμε καταρχήν ότι η ικανοποίηση του πελάτη: Είναι θέμα κουλτούρας του οργανισμού μας Είναι θέμα αντίληψης του πελάτη ΔΕΝ πρέπει να είναι υψηλή Είναι μετρήσιμη Επιδέχεται […]

Published on 28/03/2011by Tassos Alefantoson Articles

Ξεκινήσαμε στο προηγούμενο άρθρο τη συζήτηση για το θέμα της ικανοποίησης πελατών επισημαίνοντας πως αρκετοί οργανισμοί δε δίνουν την πρέπουσα σημασία. Πριν δούμε όμως πώς θα την προσεγγίσουμε, ας ξεκαθαρίσουμε καταρχήν ότι η ικανοποίηση του πελάτη:

  • Είναι θέμα κουλτούρας του οργανισμού μας
  • Είναι θέμα αντίληψης του πελάτη
  • ΔΕΝ πρέπει να είναι υψηλή
  • Είναι μετρήσιμη
  • Επιδέχεται βελτίωσης
  • Οδηγεί τις εξελίξεις.

Είναι θέμα κουλτούρας γιατί πρέπει η ικανοποίηση του πελάτη να παραμένει στο επίκεντρο όλου του οργανισμού και όχι μόνο μερικών ανθρώπων, αλλά επίσης γιατί πρέπει να ακούμε τον πελάτη και να συζητάμε μαζί του με τρόπο που να αντιλαμβάνεται πως αποτελεί το κέντρο της προσοχής μας. 

Η ικανοποίηση είναι θέμα αντίληψης του πελάτη και όχι δικών μας ορισμών, καθώς  ο πελάτης αλληλεπιδρά με την υπηρεσία που παρέχουμε συγκρίνοντάς τη με τις προσδοκίες του. Θα μπορούσαμε να ορίσουμε την Ικανοποίηση ως Αντίληψη μείον Προσδοκία και είναι δική μας αρμοδιότητα και ευθύνη να παραμένει θετικό το αποτέλεσμα. 

Η ικανοποίηση του πελάτη πρέπει να τίθεται ως βασική παράμετρος από το στάδιο της σχεδίασης της υπηρεσίας. Πρέπει να ζητάμε από τον πελάτη να περιγράψει τις ανάγκες του και το επιθυμητό επίπεδο της υπηρεσίας και κατόπιν να τα ορίζουμε και να τα συμφωνούμε με τρόπο σαφή και ξεκάθαρο. 

Στόχος μας δεν πρέπει να είναι η υψηλή ικανοποίηση, κάτι που θα σήμαινε αυξημένο κόστος, αλλά η συμφωνημένη όπως την έχουμε περιγράψει στο Service Level Management. 

Θεωρώ προσωπικά πως ο κυρίως στόχος του Service Level Management είναι η βελτιωμένη επικοινωνία μεταξύ Business και IT, ώστε να περιγράφεται η προσδοκία του πελάτη όσο το δυνατόν καλλίτερα. Πλησιάζουμε με αυτόν τον τρόπο, την προτροπή του Peter Drucker «να προσεγγίζουμε το Business από την πλευρά του τελικού αποτελέσματος, δηλαδή από τη μεριά του πελάτη».

About us

  • About itSMF Hellas
  • Our mission
  • Our activities
  • A message from the Chairman
  • Board Members
  • Contact us
  • Latest news
  • Ελληνική σελίδα

Blog

  • Articles (51)
  • Forum (2)
  • News (21)
  • Opinion (2)

Membership

  • Membership
  • Student
  • Individual
  • Corporate
  • Vendor
  • Benefits

Contact us

itSMF Hellas
Address: Botsi 8,
19009, Rafina, Attiki
Phone: +302103539010
Greece

Global sites

  • itSMF International
  • UK
  • USA
  • Spain
  • Germany
  • Ireland
  • Belgium
  • Canada
  • Switzerland
  • Australia
© 2024 IT Service Management Forum Hellas | Terms of use  | Cookies Policy | Cookies settings

We are using cookies to give you the best experience on our website.

You can find out more about which cookies we are using or switch them off in .

Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.

Cookie Policy

More information about our Cookie Policy