• LATEST NEWS
  • EVENTS
  • BLOG
  • ABOUT US
    • ABOUT ITSMF HELLAS
    • BOARD MEMBERS
    • EMAIL SERVICE
  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
  • JOIN US
avoir
Avoir
  • LATEST NEWS
  • EVENTS
  • BLOG
  • ABOUT US
    • ABOUT ITSMF HELLAS
    • BOARD MEMBERS
    • EMAIL SERVICE
  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
  • JOIN US

Ικανοποίηση Πελατών… η παραμελημένη?

Διάβαζα πρόσφατα ένα άρθρο σχετικά με την ικανοποίηση των επιβατών ενός μέσου μεταφοράς. Ενα ποσοστό 72% των πελατών (επιβατών) δήλωναν δυσαρέσκεια και ταλαιπωρία, ενώ μόνο το 39% δήλωνε ικανοποιημένο απο τη σχέση απόδοσης προς τιμή! Με αφορμή το παραπάνω, έριξα μια ματιά στους Δείκτες Ποιότητας Υπηρεσιών Παρόχων Ευρυζωνικών Υπηρεσιών όπως  δημοσιεύονται στα sites τους. Ένας […]

Published on 11/03/2011by Tassos Alefantoson Articles

Διάβαζα πρόσφατα ένα άρθρο σχετικά με την ικανοποίηση των επιβατών ενός μέσου μεταφοράς. Ενα ποσοστό 72% των πελατών (επιβατών) δήλωναν δυσαρέσκεια και ταλαιπωρία, ενώ μόνο το 39% δήλωνε ικανοποιημένο απο τη σχέση απόδοσης προς τιμή!

Με αφορμή το παραπάνω, έριξα μια ματιά στους Δείκτες Ποιότητας Υπηρεσιών Παρόχων Ευρυζωνικών Υπηρεσιών όπως  δημοσιεύονται στα sites τους. Ένας Πάροχος δηλώνει ότι ένα ποσοστό 22% των κλήσεων παραμένει αναπάντητο! ενώ το 65% των κλήσεων που απαντήθηκαν εξυπηρετείται εντός 20 ημερών!! Ένας άλλος πάροχος αναφέρει πως ο ταχύτερος χρόνος αποκατάστασης βλάβης σε γραμμή πρόσβασης είναι 4 ημέρες! Μήπως έχουμε παραμελήσει την ικανοποίηση αυτών των πελατών?

Αντιλαμβάνομαι οτι αρκετοί οργανισμοί θεωρούν οτι παρέχουν υπηρεσία μόνο και μόνο επειδή εκτελούν τις εργασίες που περιγράφονται σε αυτήν, χωρίς να τους ενδιαφέρει το αποτέλεσμα και η γνώμη του πελάτη. Είναι σα να μαγειρεύω χωρίς να μ’ ενδιαφέρει η γεύση! 

Η ικανοποίηση του πελάτη πρέπει να παραμένει στο επίκεντρο. Αν ο πελάτης δεν ικανοποιηθεί από την υπηρεσία που του παρέχουμε και από τη σχέση απόδοσης προς τιμή, είτε θα τον χάσουμε από πελάτη, είτε σε μονοπωλιακά περιβάλλοντα θα ξεκινήσει μια σειρά εναλλακτικών δρόμων και πρακτικών (αδιαφορία, διαφθορά, βανδαλισμός, απαξίωση) που θα ζημιώνει τελικά όλους τους συμμετέχοντες (stakeholders).

Έχω αναφέρει πολλές φορές μέσα από άρθρα και παρουσιάσεις πως ειδικότερα στη χώρα μας και σε περιόδους ύφεσης, είναι επιτακτική ανάγκη να επικεντρωθούμε αφενός στην προσφορά  ποιοτικών υπηρεσιών που παρέχουν προστιθέμενη αξία και αφετέρου τιμολογημένες κατάλληλα, ώστε να διατηρείται ο πελάτης ικανοποιημένος από τη σχέση απόδοσης προς τιμή (value for money). 

Κοινό χαρακτηριστικό των Παρόχων με υψηλές επιδόσεις διεθνώς, είναι ότι επενδύουν στη συστηματική χρήση των πρακτικών του service management για τη βελτίωση της ανταπόκρισής τους προς τον πελάτη, τη συνέπεια και σταθερότητα των υπηρεσιών τους και τα μετρήσιμα αποτελέσματα για να το αποδεικνύουν. 

About us

  • About itSMF Hellas
  • Our mission
  • Our activities
  • A message from the Chairman
  • Board Members
  • Contact us
  • Latest news
  • Ελληνική σελίδα

Blog

  • Articles (51)
  • Forum (2)
  • News (21)
  • Opinion (2)

Membership

  • Membership
  • Student
  • Individual
  • Corporate
  • Vendor
  • Benefits

Contact us

itSMF Hellas
Address: Botsi 8,
19009, Rafina, Attiki
Phone: +302103539010
Greece

Global sites

  • itSMF International
  • UK
  • USA
  • Spain
  • Germany
  • Ireland
  • Belgium
  • Canada
  • Switzerland
  • Australia
© 2024 IT Service Management Forum Hellas | Terms of use  | Cookies Policy | Cookies settings

We are using cookies to give you the best experience on our website.

You can find out more about which cookies we are using or switch them off in .

Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.

Cookie Policy

More information about our Cookie Policy